12/02/2011

happy birthday

     Wszystkiego najlepszego niekochanie. Życzę Ci szczęścia, zdrowia - dla Ciebie będzie przydatne. Często chorowałeś pewnej zimy. Nie chcę żebyś mnie źle zrozumiał, niekochanie, to nie jest ironia. Zawsze życzyłam Ci dobrze... Nigdy nie chciałam deszczu w Twoim życiu. Jest on dobry, ale w odpowiednich proporcjach. A ja nigdy nie chciałam dla Ciebie nadmiaru deszczu. Wiesz dobrze, niekochanie, że to może doprowadzić do powodzi. Zalałoby Cię... a jakbyś umarł? Nie chciałabym tego, niekochanie. Wprawdzie nie zależy mi już na Tobie, ale na Twoim życiu - jak najbardziej. Poza tym życzę Ci, niekochanie, miłości. Nie uważasz, że to najważniejsza rzecz w życiu? Pewnie nie. Zdradzasz, a to świadczy o tym, że raczej nie potrafisz kochać i szanować, niekochanie. Wiem, popełniłam sporo błędów. Niektórych się wstydzę, każdy czegoś mnie nauczył. Ty nie byłeś moim błędem, byłeś moją nauczką. Jakaś część mnie już na zawsze będzie Cię troszkę kochać. Ale nie martw się, niekochanie, tylko troszeczkę, bardzo malutko. Nawet tego, niekochanie, nie poczujesz. Po prostu, coś takiego na zawsze pozostawia po sobie ślady. Trwałe blizny, musisz wziąć to pod uwagę niekochanie.
                                                                                                  Z całym szacunkiem dla Ciebie i siebie
                                                                                                             W dniu Twoich 34 urodzin
                                                                                                            Życzę Ci dużo miłości, radości,
                                                                                                               Szczęścia i pogody ducha.
                                                                                                                           Niekochanie
                                                                                                                         Z poważaniem
                                                                                                                    Jednorazowa kochanka


P.S. Dlaczego mój telefon, w taki chamski sposób, przypomniał mi dzisiaj o Twoich urodzinach? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz