12/26/2011

moja odpowiedz

Głupio być dla kogoś tylko opcją.
Kimś do kogo się dzwoni, kiedy nie ma nikogo innego.
Głupio budzić się i zasypiać z tą myślą.
Wiesz, że gdyby miał czas ktoś inny
Dla Ciebie tego czasu by nie było
Przykre
Prawdziwe
Trwałe
Smutne.
Nie chcę być opcją.
Chcę być kimś z kim CHCĘ spędzać się czas
A nie MUSI spędzać się czas...

http://www.youtube.com/watch?v=aFPBIwIYoyU&feature=relmfu

,, Nie miałeś dla mnie chwili, nagle potrzebujesz mnie,
zapomniałam twoje imię, wściekła podeptałam je...
To nie jest takie proste, a nie!
Zawsze czymś zajęty, byłam jedną z twoich spraw,
teraz jesteś, bo się boisz, ale nie jest to mój strach...
Nie, to nie mój strach!

Musiałam sobie radzić sama,
przez ten cały cholerny pusty czas
bez ciebie, teraz nauczyłam się szanować swoją samotność
i gdy dzwonisz...
... to wiem, nie usłyszę nic."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz