1/19/2013

fight club

You fuck me, then snub me. You love me, you hate me. You show me your sensitive side, then you turn into a total asshole. Is this a pretty accurate description of our relationship?
Helena Bohnam Carter 'Marla' Fight Club

Pierwszy tydzień w szkole, o dziwo, zleciał mi szybko i bezboleśnie. Przywykam do szkolnego życia. Jak na razie jest ok. Schody zaczną się od poniedziałku, kiedy zacznę zaliczać cały ubiegły semestr. To będzie totalna masakra. Jakoś, nie mogę sobie tego wyobrazić. Na szczęście, na naukę mam praktycznie cały weekend - wyłączając godziny, kiedy będę sprzątać w domu, spotkam się z G i pojadę kupować sukienkę na studniówkę. Jednak jestem dobrej myśli i wierzę, że mi się uda. Przedmioty maturalne już wybrane, temat prezentacji również. Teraz tylko modlić się, aby zaliczyć semestr. 
Tak troszkę tęsknie za Kasiami, Aldoną, Tomkiem, Mariuszem, Adamem, Marcinem, Łukaszem... Tak trochę brakuję mi tamtego miejsca i tamtych ludzi, ale trzeba żyć dalej. Na razie, dzisiaj to w sobie odkryłam, odnoszę jakąś satysfakcję i zadowolenie z przebywania wśród rówieśników. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz