8/15/2010

down on my knees

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.
  Cytat o mnie. Z resztą teraz często takie spotykam. Po tym wszystkim związanym pośrednio lub bezpośrednio z Tobą sporo rzeczy mi się z nami kojarzy. Nawet jeżeli nie było żadnych nas. Chociaż, szczerze mówiąc ten cytat jest tylko i wyłącznie o mnie. I koniec tematu. Tydzień nad morzem minął w sumie dosyć szybko. Pogoda dopisała, ale ja i moja rodzina nie jesteśmy zbytnio zapalonymi plażowiczami. Szczerze to w tym roku, w morzu kąpałam się tylko raz. I w ogóle się nie opaliłam, co wypomniała mi babcia. Widok z klifu jest świetny i stwierdziłam, że mogłabym mieszkać nad morzem. Tylko w jakiejś większej miejscowości, nie we wsi która ożywa tylko na te 2-3 miesiące. Aktualnie jestem trochę zmęczona. I chyba zaraz położę się spać. A w sobotę spotkanie z panem D. Już się nie mogę doczekać...
P.S Naprawdę nie lubię, kiedy wszyscy mi mówią, że jesteś dziwny i cię nie rozumieją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz