8/30/2010

heart

   Wczoraj było mi tak dobrze, a dzisiaj, jestem taka rozbita. Sama nie wiem, co mam o tym wszystkim myśleć. Najpierw mnie całuje, a na następny dzień mówi, że jestem dla niego tylko ,, znajomą z neta'' oraz, że ,, nie wie, co czuję''. To wszystko sprawia, że czuję się bardzo niepewnie w związku z nim. Nie wiem, co mam robić. Co powinnam czuć. Nie wiem, kim dla niego jestem. A na dodatek teraz zniknął, w dodatku tak nagle. Nawet nie skończyliśmy rozmowy. Nie zapytałam go o parę ważnych dla mnie spraw. Czasami nie znoszę go, za coś takiego. Wtedy nigdy nie wiem, czy go czymś nie uraziłam, czy odszedł bo tak mu było lepiej. I nie wiem, czy wróci jutro... Czy wróci w ogóle. To wszystko jest tak poplątane. Chyba za to go lubię, tak sądzę. Chyba nikt inny tak jak on nie daje mi tylu emocji z każdym słowem, gestem. A nawet jeśli był kiedyś taki mężczyzna, na którego reagowałam równie intensywnie, to było to nieodwzajemnione.


I'm fallen all over myself
Tryin to be someone else
I Wish you had said you'd walked me home
I don't wanna have to be alone
       The Pretty Reckless - Heart. Chyba jedna z ich najlepszych piosenek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz