7/03/2011

dirty dancer

    Wczoraj/dzisiaj w nocy niestety nie byłam w stanie nic tu napisać. Świętowałam urodziny i nie należałam do najtrzeźwiejszych osób. Z resztą nawet nie bardzo chciało mi się tu pisać jak już weszłam późnym wieczorem na komputer. Wczoraj ogólnie było mi wszystko jedno, zwłaszcza jak pewna osoba uświadomiła mi bardzo ważną rzecz. I nie było mi z tym dobrze. Dzisiejsze zakupy minęły dobrze. Spotkałam wielu znajomych, z jednym nawet porozmawiałam. Ale ogólnie było ich tyle, że aż zaczęłam się zastanawiać czy może Ty nagle nie wyskoczysz skądś z tą swoją dziewczyną. Ale nie wyskoczyłeś. Ostatnio dostało mi się, że mam mały móżdżek skoro wciąż za Tobą tęsknie. I muszę się niestety z tym zgodzić. Nie powinnam tęsknić za Tobą. To niezdrowe. Wszystko, co związane z Tobą jest niezdrowe. Albo niemoralne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz