9/14/2010

give it to me right

        Naprawdę nie znoszę czuć się winna. Nie znoszę wiedzieć, że sama zawiniłam i, że naprawdę nie powinnam była zrobić tego co zrobiłam. Bo było to po prostu głupie i niedojrzałe. I już nigdy więcej tak nie zrobię. Teraz muszę mieć tylko nadzieję, że jakoś odzyskam to, co z nim miałam. Nawet jeśli nasza relacja trochę mnie niszczy i jest ogólnie nie najnormalniejsza. I bardzo chcę już jutro około godziny 15. Po prawie 3 miesiącach znowu zawitam do mojego gimnazjum. I myślę, że będzie to bardzo ciekawe. Pod różnymi względami. Mam nadzieję, że jacyś nauczyciele się znajdą, chociaż i tak najbardziej chcę zobaczyć tylko jednego. No i cóż, będę trochę niezadowolona jeżeli go nie będzie. I ewidentnie, bardzo nie chcę mi się uczyć. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz