7/31/2009

31 lipca 2009r.

Dzisiaj moja siostra ma urodziny. Nie mam dla niej prezentu, ale to nic. Ona mi nawet życzeń nie złożyła. No a wczoraj urodziny miała moja była bliska znajoma. Życzeń nie złożyłam, gdyż nie utrzymuję z nią kontaktu i nawet nie znam jej numeru telefonu. Niby dla chcącego nic trudnego, ale wolę się nie narzucać. Po pewnym wiosennym incydencie chyba nawet nie chcę mnie znać. W sumie nie dziwię się. Naraziłam się chyba wtedy z dwustu osobom. Ale to stare dzieje. Pewna osoba z mojego bloku prawdopodobnie się wyprowadza! W sumie powinnam się cieszyć, skakać z radości itp. Ale powiem szczerze, że mi to trochę zwisa. Nie znosiłam jej, to fakt. Ale teraz, jak jej nie ma, wszystko jest takie same. Od paru dni ciągle myślę tylko o jednym. Nie wiem, co się ze mną dzieję. To wydarzyło się dawno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz