7/22/2009

Nudy, nudy, nudy

Dzisiaj, jak zwykle, dzień z babcią. Byłam na spacerze z moją kuzynką no i muszę stwierdzić, że ona jest mądrzejsza niż myślałam. No, ale o tym kiedy indziej. Mam parszywy humor. Nic mi się nie chcę i wszystko mnie wkurza. Trochę zastanawiałam się do jakiej szkoły pójdę po gimnazjum. Nie wiem jeszcze, co wybrać. Czy iść do liceum czy do technikum? Jeśli do liceum to na jaki profil i gdzie. Ogólnie nie wiem nic i znając mnie zacznę się zastanawiać wtedy kiedy czas składania papierów w większości szkół się skończy. Hmm, jak na razie wiem tylko gdzie na 80% złożę papiery, ale nawet gdybym się dostała to pójdę tylko wtedy, jeśli nie przyjmą mnie do żadnej innej szkoły. Głównie dlatego nad tą szkołą muszę się jeszcze trochę zastanowić. A tak w ogóle to szukam miłości w Internecie. I jest fajnie xD.
P.S. Chcę tabletki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz